دستکش یکبار مصرف
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تفاوت بین دستکش یکبار مصرف و نازک تر چیست؟


دستکش های یکبار مصرف و یکبار مصرف بعد از هر کار دور انداخته می شوند تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود. دستکش‌های نازک‌تر، مهارت بالاتر و حساسیت لمسی بهتری را ارائه می‌دهند، در حالی که ضخیم‌تر از دست‌ها محافظت بیشتری می‌کنند.

 

مشخصات دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات


مشخصات دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات همانند انواع دستکش های دیگر است. اما با این تفاوت که دستکش یکبار مصرف نایلونی دکتر اسکات دارای کیفیت و مقاومت بالاتر می باشد. همچنین این دستکش ها دارای انعطاف پذیری و کشش بالا هستند. در واقع این دستکش های یکبار مصرف، فری سایز بوده و به هر دستی با هر اندازه ای می خورند.
قیمت خرید و فروش دستکش نایلونی یکبار مصرف در بازار امروزی چندان بالا نیست و می توان با یک قیمت مناسب دستکشی با جنس خوب و مطلوب را خریداری نمود.

 

انواع دستکش یکبار مصرف و کاربرد آنها


دستکش پلی اتیلن. دستکش های پلی بسیار نازک هستند و برای کارهای سبک ساخته شده اند. ...
دستکش لاتکس. اگر به دنبال یک نوع دستکش فوق العاده همه کاره هستید، لاتکس یک انتخاب عالی است. ...
دستکش نئوپرن. ...
دستکش وینیل. ...
دستکش نیتریل

 

چه نوع دستکش یکبار مصرف بهتر است؟


دستکش های نیتریل یکی از بهترین مواد برای دستکش های یکبار مصرف هستند، زیرا در برابر اکثر مواد شیمیایی و عوامل عفونی محافظت می کنند. دستکش های نیتریل یکبار مصرف E-Touch امکان کنترل دقیق را با نوک های بافت دار فراهم می کنند و می توانند برای موقعیت های پزشکی، تمیز کردن، کار در سالن، آماده سازی غذا و موارد دیگر استفاده شوند.

انتخاب اندازه مناسب

هر کارگر باید زمان کافی برای اطمینان از تناسب دستکش های خود داشته باشد. آنها ممکن است نیاز به پوشیدن PPE اضافی علاوه بر دستکش داشته باشند تا میزان پوست در معرض آن را محدود کنند. دستکش‌ها و آستین‌های فرد باید به طور ایمن به هم بچسبند، بنابراین احتمال قرار گرفتن در معرض فرد کاهش می‌یابد.

 

چه نوع دستکشی از شما در برابر مواد شیمیایی خطرناک محافظت می کند؟


دستکش های نیتریل در برابر بیشتر مواد شیمیایی و عوامل عفونی محافظت می کنند. دستکش های لاستیکی در برابر مواد خورنده خفیف محافظت می کنند. دستکش های نئوپرن در برابر اکثر حلال ها، روغن ها و مواد خورنده خفیف محافظت می کنند. از دستکش لاتکس خودداری کنید زیرا بسیاری از افراد به این ماده حساسیت دارند یا آلرژی دارند.


مزایای استفاده از دستکش چیست؟


آنها همچنین از انتقال روغن و کثیفی روی دست شما به اشیایی که در دست نگه داشته یا بازرسی می شوند جلوگیری می کنند. دستکش های یکبار مصرف و یکبار مصرف بعد از هر کار دور انداخته می شوند تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود.

 

ارتباط با ما

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲
 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465





:: برچسب‌ها: دستکش های نئوپرن , دستکش های لاستیکی , یکبار مصرف , پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: